ua

Поширені запитання

Тут ви можете знайти відповіді на найчастіші запитання

Покупка товару

Питання, які виникають при першому знайомстві та першій покупці в нашому інтернет-магазині.
Натисніть на питання або стрілку, щоб побачити відповіді.

Чи можу я приїхати до вас у магазин (шоу-рум)?

Ми працюємо тільки як інтернет-магазин по всій території України. Утримання звичайних магазинів (шоу-румів) в нашому випадку нецелесообразно. Ми організували продаж таким чином, щоб покупець міг побачити, поміряти і прийняти рішення про покупку перед оплатою.

Як побачити та оцінити товар (якість, шкіру, дизайн)?

Ми відправляємо товар Новою поштою. При отриманні у вас буде можливість переглянути і приміряти виріб перед остаточним розрахунком. Також у нашому магазині є якісні фотографії кожної моделі в деталях. Більшість виробів супроводжуються оглядовими відеороліками.

Чи можливо прислати фото товару "наживо"?

Всі фотографії товару, представлені на сайті, зроблені нами в професійній студії при хорошому освітленні. Фото товару «наживо» прислати можна, але вони будуть зроблені на камеру звичайного смартфона.

Як підібрати розмір куртки, що підходить?

Наш консультант допоможе підібрати відповідний до ваших параметрів розмір куртки. Для визначення розміру нам необхідні ваші заміри і/або заміри подібної куртки, яка у вас вже є.

Де можна поміряти товар?

Виріб можна приміряти у відділенні Нової пошти або вдома/в офісі під час кур'єрської доставки. Перед остаточним розрахунком.

Ви надсилаєте два розміри куртки на вибір?

Ми надаємо послугу «Два розміри на вибір», коли ваші проміри знаходяться посередині двох розмірів куртки.

Мені сподобались дві/три/чотири і т.п. куртки, ви можете надіслати всі моделі на вибір?

За один раз ми можемо надіслати не більше 2-х моделей на вибір. За необхідності ми надішлемо ще товар при наступному відправленні.

Оплата товару

Питання про варіанти оплати при купівлі товару, кредиту, знижок та можливі додаткові витрати.
Натисніть на запитання або стрілку, щоб побачити відповіді.

Як я можу оплатити товар?

Є кілька варіантів оплати:

  • Оплата при отриманні у відділенні Нової пошти. Можна готівкою або банківською карткою.
  • Оплата кур'єру під час доставки за адресою. Найчастіше готівкою.
  • Оплата на сайті через платіжну систему LiqPay.
  • Також можемо виставити вам рахунок на оплату.
За що ще, крім вартості товару, мені потрібно буде заплатити (за доставку, грошовий переказ, оплата при поверненні)?

Витрати за доставку, повернення товару, також за грошовий переказ ви не несете. Оплачуєте лише ціну товару, вказану на сайті.

Чи потрібна передплата за товар?

Ми не вимагаємо передплати за товар.

Чому при оплаті післяплатою (у відділенні Нової пошти або кур'єрською доставкою) потрібно пред'явити паспорт?

За законодавством України, при оплаті товару готівкою на суму більше 5000 грн., фінансово-відповідальна організація повинна вимагати паспорт.

Можна купити у вас товар на виплат або в кредит?

Так, у нас можна купити товар в розстрочку або сплатити частинами. Доступні послуги Приватбанку та Монобанку. Скористайтеся кнопкою "Купити в кредит".

Для оформлення кредиту Вам потрібно:

  • Наявність кредитної картки відповідного банку.
  • Доступний кредитний ліміт за вибраним сервісом (Оплата частинами або Миттєва розстрочка).

Детальніше про умови та варіанти кредитування дивіться у розділі Покупка в розстрочку.

На сайті є остаточна ціна?

Ціна на сайті є остаточною, але постійним клієнтам можуть надаватися індивідуальні знижки.

Коли можливі знижки на товар?

Кілька разів на рік (на Різдво, навесні та влітку) у нас проходять розпродажі. Можливі знижки постійним покупцям. Регулярно зазирайте у наш розділ Розпродаж.

Повернення або обмін товару

Питання про можливий обмін або повернення товару, що виникають при першій покупці.
Натисніть на запитання або стрілку, щоб побачити відповіді.

Я купив (оплатив) товар, але хочу обміняти чи повернути. Як це зробити?

Для обміну товару вам необхідно зв'язатися з консультантом за телефоном та домовитися про обмін на іншу модель або повідомити про повернення. При поверненні покупки ми повернемо гроші в повному обсязі, коли отримаємо товар назад. Детальніше дивіться у розділі Повернення товару.

Мені доправили посилку, товар не підійшов. Як оформити повернення?

Вам не потрібно оформляти повернення чи повідомляти нам. Просто повертаєте товар оператору Нової пошти у відділенні або віддаєте кур'єру.

Мені доправили посилку, товар сподобався, але не підійшов розмір. Що робити?

Якщо вам не підійшов розмір, залиште товар на Новій пошті або поверніть кур'єру. Потім зв'яжіться з нашим продавцем-консультантом, розкажіть що саме вам не підходить і ми надішлемо вам відповідний розмір (якщо він буде в наявності).

Загальні питання

Часті питання про товар, якість, його характеристики і додаткові послуги.
Натисніть на запитання або стрілку, щоб побачити відповіді.

Якщо потрібен ремонт, куди звертатися?

Ми маємо забезпечити ремонт під час гарантійного терміну. Після 14 днів від дати покупки, ви також можете звертатися, будемо розглядати кожен випадок окремо і допомагати в міру можливості.

Чи можна змінити довжину, ширину, прибрати/додати нашивки тощо?

Ми торгуємо готовим промисловим товаром. Вносити індивідуальні зміни немає можливості.

Куртки пошиті із натуральної шкіри?

Ми спеціалізуємося на торгівлі одягом з натуральної шкіри та хутра. Матеріал та його вид вказано на кожній сторінці товару у характеристиках. Якщо у вас виникають сумніви, після придбання, можна звернутися до Відділу експертизи та сертифікації товарів.

Шкіра на куртці "дубова"?

Все залежить від виду шкіри та вичинки. Найм'якіша і найтонша – овеча шкіра. Шкіра корови трохи щільніша, але теж досить м'яка. Найщільніша – це шкіра буйвола. Дивіться характеристики товару і уточнюйте у продавця.

Де товар відшивається?

Залежно від торгової марки товар виготовляється на фабричних потужностях Східної Європи та Азії. Представники ТМ можуть змінювати місце виробництва на свій розсуд, але вони несуть відповідальність за якість та строки постачання. Детальніше по кожному товару уточнюйте у продавця.

На сайті "світиться", що потрібний мені розмір є в наявності, а продавець каже, що у вас її немає?

На сайті вказано, що розмір є в наявності:

  • Товар вже відправлений іншому покупцеві, але ще не проданий.
  • Товар проданий, але ми очікуємо на нове надходження на склад протягом місяця.

В інших випадках на сайті показує відсутність розміру. Але ви завжди можете зробити Попереднє замовлення.

На яку холодну температуру розраховані зимові куртки?

Довгі куртки з натурального хутра (дубленки) та пуховики забезпечують комфорт при дуже низьких мінусових показниках (до – 30 – 40 °С). Подібні короткі зимові моделі до -20°С. Шкіряні куртки з утеплювачем та хутряним коміром забезпечать тепло до -15°С.

Напишіть нам

Якщо у Вас виникли питання, відправте повідомлення і ми зв'яжемося з Вами.